Klantcase – Digitalisering van Personeelsdossiers door Karmac HR Solutions

Karmac HR Solutions

Geplaatst op:

Share :

Afvalcombinatie de Vallei (ACV) heeft onlangs personeelsdossiers van 220 medewerkers gedigitaliseerd, dit was een belangrijke stap in de professionalisering van de afdeling HR. In eerste instantie overwoog het bedrijf om dit intern te realiseren, maar al snel bleek dat te arbeidsintensief. Uiteindelijk is er gekozen voor de professionele aanpak van Karmac HR Solutions.

Privacy en Veiligheid voorop

Een grote reden voor deze keuze was de focus van Karmac HR Solutions op privacy en veiligheid. Dit was heel belangrijk vertelt Merel Thijssen, HR-Adviseur. Voorheen lagen alle personeelsdossiers in archiefkasten, maar nu worden documenten direct veilig opgeslagen in Youforce.

Goede Ervaring met de Projectmanager

Het contact met de projectmanager, Bibi Nijssen, was zeer aangenaam. De projectmanager heeft ACV bij elke stap van het proces begeleid en voorzien van de nodige expertise en ondersteuning om ervoor te zorgen dat de personeelsdossiers voldoen aan de AVG-wet en regelgeving. Merel: De proactieve houding en professionele aanpak waren erg fijn. Bibi zorgde voor goede begeleiding waardoor het proces duidelijk en helder was. Bij vragen was ze altijd goed bereikbaar en gaf ze ons fijn advies. Dat straalde vertrouwen uit.

Ontzorgd door Professionals

Karmac HR Solutions heeft ACV succesvol ontzorgd bij het digitaliseren van personeelsdossiers. Dankzij de expertise en efficiënte aanpak van Karmac HR Solutions hoefde ACV zich geen zorgen te maken over de details en konden ze vertrouwen op een professionele uitvoering. De overgang naar digitale dossiers verliep daarom soepel en snel. Karmac HR Solutions heeft met hun kundigheid en klantgerichte service wederom bewezen een betrouwbare partner te zijn. ACV kan nu gerust zeggen dat hun personeelsgegevens veilig en goed georganiseerd zijn gedigitaliseerd.