Digitaal documentbeheer

VAN PAPIER NAAR DIGITAAL

Eén systeem

Kennis en ervaring

Tijd besparend

Onze klanten aan het woord

"Karmac heeft professionals in dienst, die weten waarover het gaat en welke handelingen ze moeten verrichten. Daarnaast zijn het prettige mensen om mee samen te werken, zorgen ze voor een goede en intensieve begeleiding, hanteren een heldere communicatie en zijn bereikbaar als je vragen hebt."

Kees Tolhoek
Kees Tolhoek

Senior adviseur rechtspositie bij Gemeente Sluis

"Wat ik top vond van Karmac is dat ze altijd goed en snel afstemmen over wat ze gaan doen, hoe ze het gaan doen en ze komen hun afspraken na. We hadden op een bepaald moment om de week ongeveer contact over de status van het project. De deskundigheid en ervaring van Karmac deden vervolgens de rest."

Jacinta van den Bor
Jacinta van den Bor

HR-adviseur Leger des Heils Regio Midden-Nederland

''We zijn heel tevreden over het resultaat en de communicatie met Karmac. Gedurende het traject hebben we veelvuldig contact gehad over de voortgang, de resultaten en wat er nog gedaan moest worden. Dat vind ik wel heel professioneel, want het ging maar om een project met een beperkte omvang.''

Kim Veerman
Kim Veerman

HR-manager bij IAI Industrial Systems

''De begeleiding vanuit Karmac was gedurende het project goed. Er was een fijn contact met de project-managers en er kon snel geschakeld worden. De communicatie heeft de verwachtingen overtroffen. Naast de reguliere communicatie was er ook veel advies vanuit Karmac over het behouden en opschonen van documenten."

Britt Meelen
Britt Meelen

Senior HR Support Medewerker bij GrandVision Benelux

''We hebben prettig samengewerkt met Karmac. Ze hebben ons professioneel begeleid en goed meegedacht met onze wensen."

Anita van Gerven
Anita van Gerven

HR medewerker bij ICTU

''Het zijn deskundige mensen, overleggen op tijd en geregeld en stralen aan alle kanten professionaliteit uit. Het gaat voor ons om belangrijke, maar ook gevoelige informatie, maar bij Karmac zijn ze voortdurend ‘in control’. Dat werkt heel prettig samen.''

Renée Berks
Renée Berks

Afdeling PSA bij Roompot

"Karmac heeft zich bewezen als een betrouwbare partner, met efficiënt procesbeheer en een succesvolle samenwerking."

Rimke Verhoeven
Rimke Verhoeven

Tata Steel Tubes

"De samenwerking met Karmac: Tijdswinst, een onschatbare bron in de hectiek van het dagelijkse werk, was de grootste opbrengst," zegt Iris. "Het stroomlijnen van processen gaf ons de mogelijkheid om documenten eenvoudiger terug te vinden en te beheren in Youforce van Visma | Raet."

Iris Beukeveld
Iris Beukeveld

HR-Officer Centerparcs de Huttenheugte

“Wij zijn blij dat we afscheid hebben kunnen nemen van onze papieren personeelsdossiers. De overgang naar digitale dossiers is door Karmac uitstekend en vakkundig ondersteund. “

Wyk Tacoma
Wyk Tacoma

Manager HR Oosterpoort

"De samenwerking met Karmac hebben we als zeer prettig ervaren. We hebben samen snel kunnen schakelen en het project is naar volle tevredenheid afgerond."

Anique Beenen
Anique Beenen

Coordinator HR servicedesk & payroll Vlisco Netherlands

Digitaal documentbeheer

Natuurlijk willen we slimmer werken en tijd besparen. Dat kan als je een digitaal archief voor je documenten hebt waar je al je papieren en digitale documenten kan archiveren. Ondernemers worden dagelijks overspoeld met documenten, maar slagen er met digitaal documentbeheer veel beter in om grip op de documenten te houden. Met deze vorm van efficiënt documentbeheer ken je je medewerkers volgens de regels van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) bovendien het juiste autorisatieniveau toe.

Wat houdt efficiënt documentbeheer in?

Op veel afdelingen hebben managers te maken met een grote hoeveelheid documenten. Met name een HR-afdeling heeft met veel documentatie te maken, die bovendien veel privacygevoelige gegevens bevat. Met een digitaal document beheer systeem kunnen medewerkers hun eigen dossier raadplegen. Dit is ideaal als ze bijvoorbeeld loonstroken of jaaropgaven willen inzien of NAW-gegevens, zoals hun adres, willen wijzigen. Daarnaast vereenvoudigt een digitaal systeem processen met standaard workflows. Het creëren en delen van documenten, alsmede het ondertekenen, gebeurt helemaal digitaal en printen is niet meer nodig.

Waarom overstappen op documentmanagement?

Door het centraliseren van je documenten wordt het eenvoudiger voor je bedrijf om aan de AVG-regelgeving te voldoen. Kies je voor documentmanagement, dan zijn ook controles op dit gebied eenvoudiger. Je communicatie en informatiestromen gaan met behulp van documentbeheer  via één systeem met één database. Dit document beheer systeem biedt één softwareoplossing voor je bedrijf. Denk hierbij aan dossiers met betrekking tot CRM, HRM, financiën en projecten. Dankzij overzichtelijk digitaal archiveren is helemaal duidelijk waar een document zich bevindt en welke stappen er al mee gemaakt zijn.

Overzichtelijk digitaal archief voor optimale efficiëntie

Je wilt in je organisatie uiteraard elke dag de juiste informatie voorhanden hebben. Met slim digitaal documentbeheer slaag je er beter in om grip op digitale documenten te hebben en spaar je bovendien veel tijd uit. Ben je op zoek naar een systeem dat kwaliteit biedt en gebruiksvriendelijk is? Karmac HR-Solutions is je graag van dienst op het gebied van digitaal documentbeheer met automatische dossiervorming